Monday 7 September 2015

Å leva som ein student

Å vere fulltidsstudent betyr ikkje berre å jobbe foran pulten med blyant, papir og lærebok. Det er viktig å koble av til tider, og det har eg nyleg gjort. Førre veke reiste eg til Bergen for å ta meg ein ferietur i utlandet.



For to år sia blei eg kjent med amerikanske Lauren, og ettersom eg er relativt god på å halde kontakten med vennene mine, så har me forblitt vener. For ca 3-4 månadar sia flytta ho til Hawaii for å jobbe på ein båt (snorkling og kval-safari). Difor nytta eg sjansen til å ta meg ein tur til Hawaii. Dermed gjekk turen frå Bergen til Hawaii, via London og Los Angeles.

Honolulu. Joggetur i parken. Litt andre trer enn på Evenstad

Enkel humor på Starbucks

Å som me kosar oss



Å kjenne folk som er lokalkjente er gull verdt når ein besøkjer ukjente stadar. Og det har eg merka denne veka.

Fyrste dagen dro me ut på ein tur gjennom jungelen. Me hoppa i "vinelands" som er veldig sprettent og mjukt, deretter følgte me elva via fossefall/dammar heilt ned til sjøen. Ein fantastisk tur som få turistar får oppleve (me måtte gå gjennom ein del privat eigendom).

slik reiser me på Hawaii

ein eigen fornøyelsespark i jungelen

Klare for tur


Seinare var eg med på camping med fleire lokalkjente folk, og me gjorde alt frå klippehopping til utforskning av undervannsgrotter. Adrenalinfylt tur med andre ord.





Etter ei veke på Hawaii er det på tide å reise heim til Noreg, men ettersom me har langhelg denne veka skal eg vere heime i Fresvik for å samle inn data til bacheloppgåva mi.


No comments:

Post a Comment